Головна » Статті » Для вчителів » початкової школи |
Тема: Звук [ е ], позначенняйого буквами Ее. Читання текстів за С. Козловим і О.Тихомировим. Мета:закріпитиартикуляціюголоснихзвуків;ознайомитиучнів з новою буквою Ее; навчатичитатисклади та слова з буквою Е е; збагачуватисловниковий запас; розвиватиувагу, логічнемислення; виховуватибережливеставлення до природи.
Хід уроку І. Організаційна частина ІІ. Оголошення теми уроку.Мотивація
ІІІ Актуалізація опорних знань.
Чистомовка А – А – А – абрикосів два. И – И – И – полунички три. І – І – І – а малинок дві. У – У – У – одне кенгуру. О – О – О – одне вікно. Е – Е – Е – яблучко одне. - Які звуки ми вимовляли в чистомовці? (Голосні). - Подивіться в будиночок голосних, скільки голосних ще не вистачає? - Букву на позначення якого голосного звука ми ще не знаємо, але ви його чули в чистомовці? (На позначення звука [ е ]) - Отже, на сьогоднішньому уроці ви познайомитеся з літерою - іменинницею, що позначає ще один, останній голосний звук [ е ]. Ви навчитеся читати склади та слова з новою літерою. - І тепер, коли в нас готовий букет, ми можемо вирушати в подорож на свято до іменинниці! (плакат)
ІV Вивчення нового матеріалу.
Учні чітко вимовляють заданий звук, визначаючи, що рот при цьому відкритий, а губи розтягнені, повітря проходить вільно. Звук [ е ] можна вимовити дуже голосно і проспівати, він голосний.
Екран, стіл, електричка, місток, телефон, телевізор Гра «Магазин»
Праска, телевізор, черевики, сорочка, глечик, чашка, виделка, букет, телефон, м’яч
Песик з плющу не кудлатий. Куцохвостик ліг поспати. Витяг ноги, ліг погріться, Наче буква Е – дивіться.
-А тепер давайте розглянемо і порівняємо написання друкованої е маленької. - Чи подібні ці літери в написанні? (Ні). V. Фізкультхвилинка. - Ми з вами потрапили на острів, на якому почалось виверження вулкану, для того,щоб швидше його покинути треба багато сил, а для його зробимо фізхвилинку. VI. Продовження роботи над темою.
Робота з букварем (с. 94-95). 1). Читання складів та слів з буквою Е е. Утворення обернених і прямих складів за допомогою променевих схем (с. 94). Утворення та читання слів за стрілкою: ера, аул, лев, він. Вчитель пояснює значення слів ера, аул. Ера - Початок літочислення, зв'язаний з якою-небудьісторичноюабо легендарною подією – ера динозаврів. Аул - Назва села в деякихнародів на Кавказі. 2). Робота над текстом за Сергієм Козловським (с. 94) Слухання тексту.
Читання речення: Він летів, немов вітер.
Читання тексту в особах. Вчитель читає слова автора, діти – зайчика.
3)Робота над віночком слів. Читання слів з букваря (с. 95).
* Читання стовпчиків слів 4). Робота над загадкою (с. 95). Слухання загадки. Виконання завдання до тексту – складання слова відгадки
VIІ. Підсумок уроку.
| |
Переглядів: 425 | |
Всього коментарів: 0 | |